U martellu d'artiglia hè sempre cunnisciutu com'è strumentu di risparmiu di travagliu, è hè sempre statu assai ricunnisciutu in praticità. Se observemu in a vita, truvemu chì i manichi di i martelli d'artiglia sò ancu diffirenti, grande o chjuca, longa o corta, o grossa o fina. A dimensione di u manicu deve esse proporzionale à a dimensione di a testa di u martellu, è a lunghezza di u manicu implicarà u prublema di risparmiu di travagliu meccanicu in u principiu di leva.
Quandu si tratta di u grossu di u manicu di u martellu, chì hè a diffarenza trà sti diversi disinni? U martellu più grossu hè principarmenti cunvenutu per l'utilizatori per fà a cooperazione trà u manicu è a testa di u martellu di u martellu di u martellu più stabile quandu l'utilizanu, è pò riduce in modu efficace u so impattu di vibrazione in u prucessu di usu di u martellu, chì hè un effettu protettivu nantu à e mani di e persone.
U manicu di u martellu d'artiglia ghjoca un rolu assai impurtante per noi. Se ùn l'avemu micca capitu bè, pruvucarà danni innecessarii, cusì avemu bisognu di prestu attenzione à questu puntu.
Postu tempu: 09-09-2024